LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Kuidas reklaamkingituste abil müüki kasvatada?

21.05.2018

Jagage seda artiklit sõpradega:

Kuidas reklaamkingituste abil müüki kasvatada?

 

Maailm meie ümber muutub tohutu kiirusega. Samasuguse tempoga peab sammu pidama ka turundus. On selge, et turundusmeetodid on viimaste aastatega väga palju muutunud ja nad muutuvad veelgi.

Siit artiklist saad sa teada:

Kuidas reklaamkingitustega ostuotsust mõjutada?

Millist kasu saab ettevõte tasuta reklaamtoodete pakkumisega?

Kuidas reklaamkingitused ettevõtte positiivsele brändingule kaasa aitavad?

Miks pakkuda soodustuse asemel reklaamkingitust?

Reklaamkingitused on tõhus turundusmeetod


Turundus on liikunud tavapäraselt reklaamide avaldamiselt trüki- ja digimeedias pigem soovitusturunduse ja reklaamtoodete kasutamise poole. Suust-suhu-turunduse (WOM) Agentuuri (Word-of-Mouth Marketing Agency) andmetel peetakse WOM kasutamist vanimaks, ausamaks, olulisemaks ja mõjuvõimsamaks turunduskanaliks maailmas. Seega on tegemist äärmiselt võimsa tööriistaga.

 

Samas mitmed uuringud on näidanud, et reklaamkingitused on pea võrdväärne turundusmeetod suust-suhu-turundusega. Seega on hästi valitud reklaamtoodetega võimalus anda oma ettevõtte edule tugev positiivne  tõuge.  

 

Reklaamkingitused, mis tootega tasuta kaasa antakse, on tõhusaks abimeheks WOM turunduses. Just tänu neile on tihtipeale lihtsam tootel kiiremini turul kanda kinnitada ja positiivset vastukaja saada. Tasuta kaasa antav kingitus aitab inimestel sageli ka kiiremini ostuotsuseni jõuda.

 

Soodne mõju kestab ka ostujärgselt. Mitmed kliendikäitumise uuringud on tõestanud ostuga tasuta kaasa antav reklaamkingitus tõstab oluliselt kabale antavat tagasisidet.

Millist kasu annab ettevõttele reklaamtoodete pakkumine ?

Austraalias ja Uus-Meremaal läbi viidud uuringus selgus, et sealsed suurettevõtted kulutavad lausa ligi kolmandiku oma turunduseelarvest just reklaamtoodetele. Põhjuseid on siin mitmeid.

Reklaamtooted...

·       tõstavad teadlikkust brändist;

·       kasvatavad brändi väärtust klientide silmis;

·       aitavad eristuda konkurentidest ning saada nende ees edumaa;

·       abistavad kliendikontaktide loomist;

·       tõstavad olemasolevate klientide lojaalsust;

·       suurendavad kordusostude tõenäosust.

 

Sama uuringu järgi kulutavad väiksed ja keskmised ettevõtted oma turunduseelarvest reklaamtoodetele praegu veel kõigest 6%.  Tõenäoliselt see protsent kasvab aga üsna pea, sest aina enam väiksemaid ettevõtteid on hakanud mõistma reklaamkingituste positiivset mõju müügile ja kliendilojaalsusele.

Reklaamkingituse tegemine kasvatab ettevõtte positiivset kuvandit

Teine oluline aspekt, miks reklaamtooteid järjest enam kasutatakse, on asjaolu, et enamik inimesi mäletab neile reklaamtooteid kinkinud ettevõtte nime. Hea toode, mida pidevalt kasutatakse, tuletab brändi ikka ja jälle meelde. Kõige laialt levinuim näide on logoga kohvitass. Iga kord sellest juues meenub ka selle kingituse teinud ettevõte. Seega on sedasi võimalus tõsta nii brändilojaalsust kui parandada kliendisuhteid.

Visiitkaarti asemel reklaamkink?

Üks nutikas viis oma ettevõttega lihtsa kontaktivõtu soodustamiseks on reklaamtootele kontaktandmete lisamine. Sellisel juhul töötab ta lisaks kingitusele ka visiitkaartina.

Täiendav võimalus brändisõnumi levitamiseks

Hea reklaamkingitus aitab brändisõnumit levitada. Näitena saab tuua veini Chill Out sotsiaalmeediakampaania, kus loositi välja chill bag ja bluetooth’i kõlar, mis mõlemad on seostatavad veini joomisega ja levitavad brändisõnumit väga hästi. Teine näide on Amserv Viljandi, kus uue auto ostuga sai kaasa ilus kvaliteetne pleed.

Reklaamtoode allahindluse asemel

Logoga reklaamkingitus on ettevõttele üldjuhul rahalisest allahindlusest odavam. Klient seda vahet aga tihtipeale nii täpselt ei võrdle. Saab ta ju tänu ostu sooritamisele koheselt ja peale kauba kaasa veel ühe toote.

Firmale on lisaboonuseks aga see, et reklaamkingitus tuletab kasutajale brändi meelde ka peale ostu sooritamist, mis tõstab kordusostude tõenäosust veelgi.

Kokkuvõtteks

Õigesti valitud ja sobival ajal pakutav reklaamkingitus on võimas abivahend brändi tuntuse kasvatamisel, hilisemate kordusostude sooritamisel ja ettevõtte positiivse kuvandi loomisel. Samuti on tegemist lihtsa vahendiga eristumaks teistest sarnaseid tooteid ja teenuseid pakkuvatest ettevõtetest. See kõik kokku teebki reklaamkingitustest tuleviku turundusetrendi.

Vali oma ettevõttele sobivaimad reklaamkingid siit!

Jagage seda artiklit sõpradega: