LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Mis vahe on ärikingitustel firmakingitustel ja reklaamkingitustel?

20.01.2025

Jagage seda artiklit sõpradega:

Nii ärikingitused, firmakingitused kui ka reklaamkingitused on kõik ettevõtete poolt kasutatavad kingituste kategooriad, millel on siiski erinevad eesmärgid ja tunnused.

Siin on nende kolme liigi täpsem selgitus:


1. Ärikingitused



Eesmärk:

Suhete tugevdamine ja koostöö edendamine.


• Ärikingitused on tavaliselt kvaliteetsed ja isikupärastatud kingitused, mida ettevõtted annavad oma klientidele, äripartneritele või olulistele kontaktisikutele.
• Nende eesmärk on näidata tänu, tunnustada pikaajalist koostööd või jätta positiivne mulje.
• Need kingitused on sageli luksuslikumad ja eksklusiivsemad, näiteks kvaliteetsed pastapliiatsid
nahast kaustikud, veinikomplektid või eritellimusel valmistatud esemed.


Näited:


• Kinkekorv premium-toodetega.
• Eksklusiivne bränditud toode, nagu kõrgekvaliteediline mälupulk.
• Personaliseeritud kingitus, näiteks graveeringuga aksessuaar.


2. Firmakingitused



Eesmärk:

Ettevõtte identiteedi ja kultuuri tugevdumine.


• Firmakingitused on suunatud peamiselt töötajatele, koostööpartneritele või sisemisteks üritusteks.
• Nende eesmärgiks on motiveerida töötajaid, tunnustada saavutusi või tugevdada meeskonnatööd.
• Need kingitused võivad olla praktilised ja igapäevaselt kasutatavad, kuid kannavad tihti ettevõtte logo või sümboolikat.


Näited:


• Bränditud t-särgid, pusad või joogipudelid.
• Tänukingitused töötajatele, nagu kinkekaardid või meened tähtpäevadel.
• Meeskonnaürituste või suvepäevade meened.


3. Reklaamkingitused



Eesmärk:

Bränditeadlikkuse suurendamine ja turundustegevus.


• Reklaamkingitused on enamasti odavamad ja suunatud laiema publiku teenindamiseks, näiteks messidel, kampaaniatel või turundusüritustel.
• Eesmärgiks on suurendada ettevõtte logo, sõnumi või brändi nähtavust.
• Need kingitused on tihti odavad ja sisaldavad ettevõtte logo, veebilehte või muid olulisi andmeid.


Näited:


• Pastakad, võtmehoidjad, märkmikud ja kleepsud.
• Turundusmaterjalid, nagu kotid, mütsid või rannapallid.
• Odavamad meened, mis on mõeldud jagamiseks suuremates kogustes.


Peamised erinevused:


Kategooria

Eesmärk

Kvaliteet


Sihtgrupp


ÄrikingitusedSuhete tugevdamineKõrgemKliendid, partnerid, juhid
Firmakingitused

Töötajate motiveerimine

Keskmine kuni kõrgemTöötajad, koostööpartnerid
ReklaamkingitusedBrändi tutvustamineMadalam

Lai publik, potentsiaalsed kliendid


Seega sõltub kingituse tüüp ettevõtte eesmärkidest ja sihtrühmast.

Autor: Anti Saluneem

Jagage seda artiklit sõpradega: